Παιδαριώδη τεχνάσματα…

Της Ελένης Τσερεζόλε

Σε άλλο ένα επικοινωνιακό σώου επιδόθηκε ο πρωθυπουργός το Σάββατο το πρωί, προκειμένου να έχουν τις απαραίτητες εικόνες τα φιλικά κανάλια, για να προβάλλουν το δήθεν «έργο» της κυβέρνησής του, το οποίο φυσικά ενσαρκώνει ο ίδιος, ως η κεφαλή της. Μετά λοιπόν από την επίσκεψη της προηγούμενης ημέρας, στα σαράβαλα λεωφορεία που, όπως αποδείχθηκε χθες, ήταν απλά το ντεκόρ για το σώου, ο κ. Μητσοτάκης επισκέφθηκε το Σάββατο ένα φαρμακείο, στην Καλλιθέα, για να προμηθευθεί η κόρη του Δάφνη το δικό της self test ενόψει της όπως όπως, επαναλειτουργίας των Λυκείων, όπως ήταν ο διακαής πόθος της κ. Κεραμέως.

Στημένες, δήθεν αυθόρμητες εικόνες, ξύλινοι, απολύτως αναμενόμενοι διάλογοι, χαμόγελα μπροστά στις κάμερες και τους φακούς που είχαν καταλλήλως ειδοποιηθεί, όλα για την «πανάκεια» των self test. Πέρα όμως από την άκρως προπαγανδιστική πτυχή αλλά κι εκείνη της παράτυπης, όπως προέκυψε, λειτουργίας του συγκεκριμένου φαρμακείου (στο λαιμό τους τον πήραν τον φαρμακοποιό οι image maker του Μαξίμου που δεν… βρήκαν ανοιχτό φαρμακείο στο Κολωνάκι), προκύπτει κι ένα ακόμη θέμα.

Συχνά-πυκνά ο Πρωθυπουργός μοιάζει να χρησιμοποιεί στην ατζέντα επικοινωνίας του και τα παιδιά του! Είναι φυσικό, όπως άλλωστε κάθε πατέρας, να νιώθει μεγάλη υπερηφάνεια για αυτά. Όμως, είτε πρόκειται για τον γιό του Κωνσταντίνο, που, για παράδειγμα, μετείχε στο επίσημο ταξίδι του πρωθυπουργού στο Ισραήλ πέρσι τον Ιούνιο, παρακαθήμενος και στο επίσημο γεύμα, είτε για την κόρη του Δάφνη, με την οποία πέρσι ανήμερα τα Χριστούγεννα είχε επισκεφθεί βιβλιοπωλείο στο Παγκράτι και μετά ταβέρνα στην Αμφιάλη που στηρίζει άπορους, υπάρχει απόσταση. Μια απόσταση που δεν διστάζουν να διανύσουν οι επικοινωνιολόγοι του Μαξίμου, που «επιμελούνται» την εικόνα του Πρωθυπουργού, η οποία, όσο μεγαλώνει το δράμα της πανδημίας (οι νεκροί αγγίζουν πια τους 9.000), θα πρέπει να γίνεται όσο το δυνατόν πιο «ανθρώπινη». Ακόμη και με παιδαριώδη τεχνάσματα…

Δείτε επίσης

Τελευταία Άρθρα

Τα πιο Δημοφιλή