Η αποκάλυψη για τις διασυνδέσεις UBER με Μακρόν, αποδεικνύει και πάλι ότι τα τελευταία χρόνια όλη η οικονομική και πολιτική ουσιαστικά, δύναμη, συγκεντρώνεται στα χέρια των παγκοσμιοποιημένων Δικτύων κάθε είδους και κάθε κλάδου. Οπως π.χ. η Amazon και άλλες αλυσίδες ταχυμεταφορών, ή οι αλυσίδες τροφίμων, σουπερ-μάρκετς κ.ά. Την ώρα που οι επαγγελματίες οδηγοί (ταξί, λεωφορεία, τουριστικά κ.ά.) σε διάφορες χώρες διαμαρτύρονταν για την αυθαιρεσία της πολυεθνικής πλατφόρμας, η UBER προσέγγιζε πολιτικούς για να μπορέσει να εδραιώσει την παρουσία της σε όλο τον κόσμο.
Στην Ελλάδα η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ έβαλε μια τάξη στις πλατφόρμες, έφτιαξε ένα νομικό πλαίσιο που τις υποχρέωνε να μην λειτουργούν ληστρικά, αλλά ,με τους ίδιους κανόνες που ισχύουν και για τους επαγγελματίες οδηγούς. Η ΝΔ φυσικά έχει άλλη άποψη. Η Guardian, η Le Monde, το BBC Panorama και το διεθνές δίκτυο ερευνητικής δημοσιογραφίας, αποκάλυψαν ότι η διεθνής πλατφόρμα μεταφορών UBER διαθέτει 90 εκ. δολάρια το χρόνο για δημόσιες σχέσεις, με κυβερνήσεις, πολιτικούς, την Κομισιόν και άλλους θεσμούς. Για να αντιμετωπίσει το διεθνές αυτό δίκτυο τις διαμαρτυρίες των επαγγελματιών οδηγών στις διάφορες χώρες, ζητούσαν την προστασία των πολιτικών. Η εταιρία επιδιώκει να διαμορφώσει ένα φιλικό γι’ αυτή νομικό πλαίσιο σε κάθε χώρα όπως και σε όλη την ΕΕ.