Ο 60χρονος είχε πιάσει δουλειά στον κομβικό σταθμό της Λάρισας στις 25 Φεβρουαρίου. Αυτό σημαίνει ότι όταν έγινε το δυστύχημα βρισκόταν για μόλις 5η ημέρα στη συγκεκριμένη θέση και αφέθηκε μόνος του στη βάρδια να διαχειριστεί την κυκλοφορία των τρένων.
Όπως ανέφερε, ο συνήγορός του, κατηγορούμενος τον μήνα που προηγήθηκε εργαζόταν σε μικρούς σταθμούς, είχε λάβει την πιστοποίησή του λίγο μετά την άφιξη του 2023 και πριν πέντε ημέρες, μέσα δηλαδή στο τριήμερο της Καθαράς Δευτέρας ανέλαβε υπηρεσία που θεωρείται από τις πιο δύσκολες και κομβικές του σιδηροδρομικού δικτύου. Αυτά έχει καταθέσει και στις Αρχές.
Ο αχθοφόρος που έγινε σταθμάρχης
Ο σταθμάρχης είναι 60 ετών και εκπαιδεύτηκε το τελευταίο χρονικό διάστημα για να αναλάβει τη συγκεκριμένη θέση. Ο ίδιος ισχυρίστηκε πως γύρισε το κλειδί στον πίνακα ελέγχου προκειμένου το μοιραίο τρένο να πάει στη σωστή πορεία, ωστόσο οι γραμμές δεν άλλαξαν επειδή «δεν λειτούργησε το σύστημα».
Ο 60χρονος ολοκλήρωσε την εκπαίδευσή του ως σταθμάρχης στις 24 Ιανουαρίου 2023 και ανέλαβε καθήκοντα, ενώ το μοιραίο δυστύχημα έγινε 28 Φεβρουαρίου 2023. Μάλιστα είχε κάνει και σχετική ανάρτηση γράφοντας «καλή μας αρχή». Σύμφωνα με πληροφορίες, ο άνδρας εργαζόταν στο παρελθόν σαν αχθοφόρος στον ΟΣΕ και στη συνέχεια εργαζόταν για 10 χρόνια στο υπουργείο Παιδείας, στο τμήμα όπου μετέφερε βιβλία στα σχολεία για την έναρξη της σχολικής χρονιάς.