Διηγούμενη την περιπέτειά της, η Lindsay είπε στην «Daily Mail»:
«Πήγαμε στο συγκεκριμένο κατάστημα για να φάμε κάτι και να πιούμε ένα ποτό.
Αμέσως μας είπαν “θέλετε στρείδια;”. Είπαμε ναι, και εκείνος είπε ”12 στρείδια”, οπότε είπαμε ναι, γιατί μια ντουζίνα στρείδια είναι μια τυπική παραγγελία.
Ο σύζυγός μου παρήγγειλε μια μπύρα και εγώ ζήτησα τον κατάλογο των κοκτέιλ. Ο σερβιτόρος επέστρεψε με την μπύρα, αλλά έπρεπε να ζητήσω ξανά τον κατάλογο των κοκτέιλ και άρχισε να μου λέει τι ποτά είχαν, αλλά εγώ επέμενα και ζητούσα τον κατάλογο.
Δεν ήξερα πως ήταν τόσο δύσκολο να δω τι είχαν.
Τελικά, μου έφερε αυτό που θεωρούσαν τον κατάλογο των κοκτέιλ τους. Ένα πλαστικοποιημένο κομμάτι χαρτί με τα είδη αλκοόλ που είχαν τα κοκτέιλ, αλλά δεν είχε τη μάρκα ή τα ποτά, τίποτα.
Οπότε είπα ότι ”εντάξει, θα πάρω ένα Aperol spritz”, επειδή σαφώς δεν είχαν κατάλογο που ήθελαν να μου δώσουν.
Τελικά, επέστρεψε με κωμικοτραγικά μεγάλα ποτά, οπότε σκεφτήκαμε ότι είναι το αστείο που κάνει το μπαρ, επειδή εμείς δεν ζητήσαμε ένα πολύ μεγάλο κοκτέιλ.
»Ο σερβιτόρος γυρνούσε γύρω από το τραπέζι όλη την ώρα. Ήταν πάντα τριγύρω. Όταν τελειώσαμε τα στρείδια, προσπαθούσε να μας πείσει να πάρουμε καβουροπόδαρα και ευτυχώς δεν το κάναμε. Μας είπε ”ξέρετε τι θα ταίριαζε πολύ καλά με αυτά τα στρείδια; Καβουροπόδαρα. Να σας φέρω μερικά;” και είπαμε όχι, θέλαμε μόνο ένα γρήγορο σνακ και ένα ποτό.
Ο σύζυγός μου πήγε στην τουαλέτα και όταν επέστρεψε είπε ότι νόμιζε ότι είχε δει ένα μενού μέσα που έγραφε ότι ήταν 29 ευρώ το στρείδι και του είπα ότι αποκλείεται. Είχαμε ήδη φάει τα στρείδια και σκεφτήκαμε ”ω Θεέ μου, σε τι θα μπλέξουμε με αυτόν τον λογαριασμό”.
Ο σερβιτόρος επέστρεψε με ένα τεράστιο καροτσάκι με επιδόρπια και λέει ”οπότε φυσικά και θα φάμε τούρτα σήμερα” και άρχισε να βάζει διάφορα επιδόρπια στο τραπέζι μας και είπαμε ότι δεν τα θέλουμε και άρχισε να προσβάλλεται που δεν θέλαμε να τα πάρουμε, οπότε μπορώ να καταλάβω πώς οι άνθρωποι θα πιέζονταν να πάρουν περισσότερα.
Καθώς συνεχίζαμε να αρνούμαστε αυτά που προσπαθούσε να μας δώσει, εκνευριζόταν όλο και περισσότερο. Όταν ήμασταν έτοιμοι να φύγουμε, πήγα στην τουαλέτα και έβαλαν τον σύζυγό μου να πάει σε ένα πίσω δωμάτιο για να πληρώσει. Του έδωσαν τον λογαριασμό, που ήταν πάνω από 400 ευρώ. Σοκαρίστηκε και ζήτησε ανάλυση. Είχαν μια οθόνη υπολογιστή, την οποία του γύρισαν και ήταν όλα στα ελληνικά, αλλά εμείς δεν μιλάμε ελληνικά.
Του δημιουργήθηκε μια περίεργη αίσθηση και δεν ήθελε να βρεθεί σε άσχημη κατάσταση και έτσι κατέληξε να πληρώσει τον λογαριασμό. Σίγουρα αισθάνθηκε εκφοβισμένος και είναι ο πιο φιλικός τύπος, οπότε ακόμα και αν ο λογαριασμός ήταν διπλάσιος πιθανόν να τον πλήρωνε για να αποφύγει τυχόν προβλήματα. Ήταν αρκετά τρελό.
Εκ των υστέρων χαίρομαι που δεν προκαλέσαμε καυγά ή δεν αρνηθήκαμε να πληρώσουμε, γιατί θα μπορούσε να είχε καταλήξει χειρότερα για εμάς. Ξέρουν ότι όταν είσαι τουρίστας σε εκμεταλλεύονται».
Το ζευγάρι θα έμενε στη Μύκονο μόνο για ένα βράδυ ακόμη.
Η Lindsay πρόσθεσε: «Σοκαριστήκαμε πραγματικά, ειδικά επειδή είχαμε φάει μερικά πολύ ωραία γεύματα στην Ιταλία και ήμασταν πρόθυμοι να ξοδέψουμε όταν αυτό δικαιολογούνταν, αλλά σε αυτή την περίπτωση δεν είχαμε πάρει πολλά.
Κατά μέσο όρο ξοδεύαμε περίπου 120 ευρώ για ένα πλήρες δείπνο με μερικά κοκτέιλ και ένα ορεκτικό.
Ευτυχώς, μας είχαν μείνει αρκετά χρήματα, χρησιμοποιούσαμε την πιστωτική μας κάρτα για μεγαλύτερα έξοδα. Μπορώ να φανταστώ πώς θα κατέληγε κάποιος χωρίς χρήματα. Δεν είναι ιδανικός τρόπος να ξοδεύουμε τα χρήματά μας, αλλά είμαστε τυχεροί που μπορούσαμε να πληρώσουμε».
Η Lindsay ισχυρίζεται ότι, μετά τη δοκιμασία τους, άλλοι ιδιοκτήτες τοπικών επιχειρήσεων ζήτησαν συγγνώμη εκ μέρους του εστιατορίου.