Αίσθηση προκαλεί έγγραφο το οποίο διένειμε η διοίκηση του ΟΣΕ σε μηχανοδηγούς ενόψει της σημερινής επανεκκίνησης των δρομολογίων. Σε αυτό περιλαμβάνονται εντολές-οδηγίες για «βραδυπορία» των συρμών, λόγω μίας προβλημάτων και κινδύνων, όπως:
- τμήματα χωρίς σήματα
- τμήματα όπου έχει υποστεί καθίζηση το έδαφος
- τμήματα όπου καταγράφεται φθορά των στρωτήρων
- παρατημένα βαγόνια
Προκειμένου να περιοριστεί ο κίνδυνος, οι συρμοί σε κάποια σημεία έχουν εντολή να κινούνται μόλις με 10 χλμ. την ώρα, σε άλλα με 20, 25, 30, ενώ σε ελάχιστα με 50, 60 ή 80 χλμ. Το έγγραφο φαίνεται να αφορά την αμαξοστοιχία 41706 που είναι προγραμματισμένο να κινηθεί σήμερα προς την Ειδομένη.
Το έγγραφο αποκάλυψε με ανάρτησή του στο facebook ο πρόεδρος των μηχανοδηγών Κώστας Γενηδούνιας, σημειώνοντας: «Οι σημερινές οδηγίες για την “πύλη εξόδου” της χώρας. Κατά τα λοιπά χτες ήθελε και Φλώρινα – Στρυμόνα ο ΟΣΕ. Χωρίς μοντάζ. Εις μνήμην…».