Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
Γιατί είναι τσιμεντωμένη;

Γιατί είναι τσιμεντωμένη;

Της Ελένης Σπανοπούλου από την Κυριακάτικη Kontranews

Τώρα ξέρουµε... Για να σωθεί από τη λαϊκή µήνιν ο Κυριάκος, καρατοµήθηκαν δύο υπουργοί. Απροκάλυπτη οµολογία της αποτυχίας του(ς), στην Υγεία και την Ασφάλεια. Με δεδοµένο, όµως, το κατά κοινή οµολογία καταστροφικό έργο και της Λίνας Μενδώνη στον Πολιτισµό, δικαιούµαστε να ρωτήσουµε: Γιατί δεν ανασχηµατίστηκε και το αµετακίνητο, ακούνητο και αγέλαστο στρατιωτάκι του ΥΠΠΟΑ;

Η ΤσιΜενδώνη, όπως τη φωνάζουν στο διαδίκτυο. Γιατί δεν κουνήθηκε ρούπι από το υπουργείο στο οποίο ψωµίστηκε µία ζωή από το δηµόσιο κορβανά, για να φθάσει να τσιµεντώσει την Ακρόπολη και τη βυζαντινή Θεσσαλονίκη, αυτό το… θηρίο της αρχαιολογίας;

Ατρόµητος ο πρωθυπουργός µας, δεν φοβήθηκε να αλλάξει υπουργούς Υγείας και Προστασίας του Πολίτη, αλλά και δεν τόλµησε να αλλάξει την Λίνα που δεν θα γίνει ποτέ Μελίνα… Γιατί άραγε;

Είναι το ΚΑΣ; Είναι ο Λιγνάδης; Είναι και εδώ η Εκκλησία που επιβάλει πάλι τις θέσεις της στον πρωθυπουργό;

Τι έχει το έρµο και δεν ψοφάει, αναρωτιούνται πολλοί κι απάντηση, φυσικά, δεν θα πάρουν, ούτε στον επόµενο ανασχηµατισµό.

Ο Κικίλιας και ο Μιχάλης, που άσπρισε η κούτρα του, αλλά µυαλό δεν λέει να βάλει, δεν πρόκειται να διαµαρτυρηθούν, περιµένοντας στη γωνία το επόµενο ξεροκόµµατο ή κρουασάν εξουσίας που θα τους πετάξουν ο Λουδοβίκος και η Αντουανέτα του Μαξίµου.

Είναι ολοφάνερο λοιπόν, ότι πραγµατικός φόβος και αναγκαία συνθήκη του Κυριάκου είναι η τσιµεντωµένη στον υπουργικό θώκο του Πολιτισµού, ΤσιΜενδώνη, µε το όνοµα.

Προσθέστε, µαύρους Μητροπολίτες, Γεωργιάδη, Βορίδη, Πλεύρη, Μπογδάνους, Κυρανάκηδες και ορκισµένα χρυσαύγουλα και θα κατανοήσετε το άσκοπο της σηµερινής ΚΟΝΤΡΑ ερώτησής µου…