Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
Φτιάξε για πρωϊνό υγιεινό smoothie bowl με μούρα και μπανάνα

Φτιάξε για πρωϊνό υγιεινό smoothie bowl με μούρα και μπανάνα

Εάν θέλεις ένα γευστικό και χορτάτο πρωινό, τότε φτιάξε ένα smoothie με μούρα και μπανάνα.

Να τι θα χρειαστείς:

3 κατεψυγμένες μπανάνες (βάλ' τες στην κατάψυξη από το προηγούμενο βράδυ, αφού πρώτα τις έχεις κόψει σε χοντρά κομμάτια)
80 ml (1/3 φλυτζάνι) νερό καρύδας
120ml (1/2 φλιτζάνι) γιαούρτι αρωματισμένο με βανίλια
3 κουταλάκια του γλυκού σκόνη μούρων acai (θα τη βρεις σε μαγαζιά με βιολογικά προϊόντα)
1 φλιτζάνι φρούτα της επιλογής σου (μπορείς να χρησιμοποιήσεις κατεψυγμένα βατόμουρα και μύρτιλα)
chips καρύδας για το ντεκόρ

Εκτέλεση:

Βάλε τις μπανάνες, το νερό καρύδας, το γιαούρτι και τη σκόνη acai στο μπλέντερ. Ανακάτεψέ τα μέχρι να γίνουν ένα μείγμα εντελώς κρεμώδες. Δοκίμασε λίγο για να δεις αν χρειάζεσαι περισσότερο γιαούρτι ή νερό καρύδας.

Μόλις είναι τελείως έτοιμο βάλε το smoothie σου σε ένα μεγάλο μπολ και διακόσμησε το πιάτο σου με τα φρούτα, τα chips καρύδας και ό,τι άλλο εσύ θέλεις.

Extra tip: Μπορείς να χρησιμοποιήσεις μόνο το 1/2 των συστατικών για μικρότερη μερίδα.