Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
Ο EMA αξιολογεί πληροφορίες για την εμφάνιση του συνδρόμου Guillain-Barré μετά το εμβόλιο της AstraZeneca

Ο EMA αξιολογεί πληροφορίες για την εμφάνιση του συνδρόμου Guillain-Barré μετά το εμβόλιο της AstraZeneca

Πληροφορίες για την εμφάνιση του συνδρόμου Guillain-Barré μετά τη χορήγηση του εμβολίου της AstraZeneca αξιολογεί ο Ευρωπαϊκός Οργανισμός Φαρμάκων

Το σύνδρομο Guillain-Barré είναι ένα σπάνιο νευρολογικό νόσημα που προκαλεί παράλυση και μούδιασμα συνήθως στα χέρια και τα πόδια. 

Επίσης, ο EMA ανέφερε ότι έχει ενημερωθεί για τα περιστατικά μυοκαρδίτιδας και περικαρδίτιδας που έχουν αναφερθεί μετά τη χορήγηση εμβολίων τύπου mRNA και ότι έχει συστήσει αλλαγή στις πληροφορίες σχετικά με το προϊόν από την Pfizer. Ερευνά επίσης εάν τα εμβόλια τύπου mRNA συνδέονται με περιστατικά σπάνιων και ασυνήθιστων θρομβώσεων.

Σημειώνει ακόμη ότι το σύνδρομο της θρόμβωσης και της θρομβοκυτταροπενίας θα προστεθεί ως «σημαντικός αναγνωρισμένος κίνδυνος» στο σχέδιο διαχείρισης κινδύνων για το εμβόλιο της Janssen, Johnson & Johnson κατά της Covid-19.

Πηγή: Reuters