Οργιάζει η ακρίβεια και ταυτόχρονα είναι σε εξέλιξη μια μεθοδική αποστέρηση του Έλληνα καταναλωτή από τα πλέον παραδοσιακά ελληνικά προϊόντα, όπως προκύπτει από όσα είπε στο Kontra ο πρόεδρος της Ένωσης Εργαζόμενων Καταναλωτών Ελλάδας Απόστολος Ραυτόπουλος. Ο κ. Ραυτόπουλος μεταξύ πολλών άλλων καυτηρίασε τις μεθοδεύσεις προκειμένου οι καταναλωτές να μην αντιληφθούν την καλπάζουσα ακρίβεια, αυτή τη φορά στο φρέσκο γάλα. Στα τέλη του 2022 ο γαλακτοπαραγωγός πουλούσε το λίτρο 0,61 λεπτά και εμείς το αγοράζαμε σε προϊόν ιδιωτικής ετικέττας 1,12 ευρώ, δηλαδή 84% ψηλότερα, θύμισε ο κ. Ραυτόπουλος. Και στα επώνυμα προϊόντα οι τιμές εκτοξεύονται, στα 1,84, τα 1,94, τα 2,08, τα 2,28 ευρώ. Τις τελευταίες εβδομάδες μπήκε ένα «νέο» προϊόν στην ζωή μας, το γάλα 500 ml, με τιμή από 1,13 ευρώ ως 1,26 ευρώ, δηλαδή ως πάνω από 2,5 ευρώ το λίτρο. Αντίστοιχα, προωθείται εις βάρος της γνήσιας φέτας το «λευκό τυρί», γιατί είναι από αγελαδινό γάλα αντί για αιγοπρόβειο (και μάλιστα εισαγόμενο σε όλο και μεγαλύτερο ποσοστό καθώς η ελληνική παραγωγή μειώνεται συνεχώς), όπως και το «σκληρό τυρί» αντί για το γνήσιο κεφαλοτύρι, για τον ίδιο λόγο.