Υπερδεκαπλασιάστηκαν οι καταγγελίες/παράπονα των καταναλωτών προς τη Ρυθμιστική Αρχή Ενέργειας, ιδίως από τον Μάρτιο και μετά, που αφορούν κατά βάση την ηλεκτρική ενέργεια. Σύμφωνα με τα στοιχεία της Αρχής, τον Μάιο οι καταγγελίες/παράπονα στην πλατφόρμα myRAE ανήλθαν σε 1.848 όταν τον Σεπτέμβριο 2021, που πρωτολειτούργησε, ήταν μόνο 149 (+1.140%)! Από τον Σεπτέμβριο μέχρι τις 21 Ιουνίου 2022 συνολικά έχουν υποβληθεί 7.920 καταγγελίες. Σχεδόν 9 στις 10 καταγγελίες (87%) αφορούν το ρεύμα, ενώ 72% εξ αυτών αφορούν τους προμηθευτές. Πάντως, η υποβολή παραπόνων/καταγγελιών έχει αυξηθεί και για τους Διαχειριστές, καθώς αντιστοιχούν στο 20% επί του συνόλου. Περίπου οι μισές καταγγελίες αφορούν προβλήματα στον λογαριασμό και 10% στη σύμβαση, ενώ το 37% σχετίζεται με αμφισβήτηση χρεώσεων και ρήτρας αναπροσαρμογής και μη κατανόηση λογαριασμού.