Την περίοδο του Πάσχα οι πωλήσεις των σούπερ μάρκετ υποχώρησαν 5,4% σε αξία, κάτι που αποδίδεται εν μέρει στη μετακίνηση καταναλωτών στην επαρχία, σύμφωνα με τη Nielsen, ενώ οι προβλέψεις των αναλυτών για φέτος κάνουν λόγο για μείωση των πωλήσεων της τάξης του 2%, και μάλιστα με πληθωρισμό ρεκόρ, κάτι το οποίο σημαίνει ότι η κατάσταση δυσκολεύει ολοένα και περισσότερο. Από τις αρχές του έτους η μείωση του όγκου πωλήσεων στα σούπερ μάρκετ φαίνεται να ξεπερνά το 7%, κάτι που οδηγεί σε μείωση της αξίας πωλήσεων κατά περίπου 1,5%. Παράλληλα, η υποχώρηση των πωλήσεων δεν φαίνεται να σταματά. 7 στα 10 στελέχη (ποσοστό 68%) από το λιανεμπόριο τροφίμων και τους προμηθευτές εκτιμούν πως οι πωλήσεις του κλάδου θα συνεχίσουν να μειώνονται και το δεύτερο εξάμηνο (πηγή ΙΕΛΚΑ).