Skip to content

Αντιφατικές εικόνες

Επτά στις δέκα ελληνικές οικογένειες έχουν μειώσει δραστικά ή και καταργήσει την αγορά βασικών καταναλωτικών αγαθών λόγω της τεράστιας ακρίβειας, σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα της εταιρείας ερευνών αγοράς Focus. Αυτά συνέβησαν το πρώτο τρίμηνο του 2022. Οι εκπρόσωποι των επαγγελματιών της αγοράς συνομολογούν εδώ και καιρό ότι η μείωση της κατανάλωσης στα σούπερ μάρκετ εκδηλώθηκε από τον περασμένο Σεπτέμβριο. Και έρχεται ξαφνικά η ΕΛΣΤΑΤ και δίνει έκρηξη της κατανάλωσης το τελευταίο τρίμηνο του 2021! Σύμφωνα με τη Στατιστική Υπηρεσία, η τελική καταναλωτική δαπάνη των νοικοκυριών και των μη κερδοσκοπικών ιδρυμάτων που εξυπηρετούν νοικοκυριά αυξήθηκε κατά 17,2% σε σύγκριση με το αντίστοιχο τρίμηνο του προηγούμενου έτους, από 28,8 δισ. ευρώ σε 33,8 δισ. ευρώ .Ενώ αυξήθηκε και το εισόδημα των νοικοκυριών κατά 7% σε σύγκριση με το αντίστοιχο τρίμηνο του προηγούμενου έτους, από 29,01 δισ. ευρώ σε 31,05 δισ. ευρώ.

Δείτε επίσης

Τελευταία Άρθρα

Τα πιο Δημοφιλή