Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
Το ΚΚΕ απορεί για το 85% και τη χρήση μάσκας στα πλοία

Το ΚΚΕ απορεί για το 85% και τη χρήση μάσκας στα πλοία

Την αντίφαση που δημιουργείται από τις πολιτικές και τις αντιφάσεις της κυβέρνησης στο θέμα του εκφράζει το ΚΚΕ-και μάλλον δικαιολογημένα!

«Την ώρα που η κυβέρνηση πετσοκόβει τα μέτρα προστασίας στα πλοία, αυξάνοντας την πληρότητα για χάρη των εφοπλιστών, την ώρα που οι επιβάτες συνωστίζονται στα Μέσα Μεταφοράς εξαιτίας των αραιών δρομολογίων και της έλλειψης προσωπικού, την ώρα που οι εργαζόμενοι στον τουρισμό και οι επισκέπτες είναι σε πολλές περιπτώσεις απροστάτευτοι, πετάει ξανά το μπαλάκι στην “ατομική ευθύνη” του λαού», αναφέρει σε ανακοίνωσή του ο Περισσός. «Η αύξηση, όμως, των κρουσμάτων και η όποια χαλαρότητα είναι πρωτίστως αποτέλεσμα της κυβερνητικής ανευθυνότητας, των παλινωδιών κι αντιφάσεων στα μέτρα προστασίας και κυρίως της υποταγής της δημόσιας υγείας στην κερδοφορία των μεγαλοεπιχειρηματιών, ιδιαίτερα στον τουριστικό και μεταφορικό τομέα», επισημαίνει χαρακτηριστικά.

Την ίδια στιγμή, η ΚΟ Αιγαίου του ΚΚΕ προχωρά, μεταξύ άλλων, σε δυο σοβαρές επισημάνσεις:

«Την ώρα που εξαπλώνεται η πανδημία του κορωνοϊού, είναι προκλητική κι επικίνδυνη η απόφαση της κυβέρνησης να αυξήσει το όριο στην πληρότητα επιβατών στα πλοία στο 80% και στο 85%, για χάρη της κερδοφορίας των εφοπλιστών, όταν μάλιστα υπάρχουν πολλές καταγγελίες για έλλειψη ουσιαστικών μέτρων προστασίας για τους επιβάτες και τα πληρώματα», αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, ενώ τονίζεται: «Επίσης είναι απαράδεκτο οι οργανικές συνθέσεις (αριθμός πληρώματος και ειδικότητες) να παραμένουν μειωμένες, περίπου κατά 50%, σύμφωνα με το χειμερινό πρωτόκολλο, με ό,τι αυτό συνεπάγεται για την προστασία της ανθρώπινης ζωής στη θάλασσα, ενώ ναυτεργάτες παραμένουν άνεργοι περιμένοντας να ζήσουν από τα ψίχουλα της αναστολής εργασίας. Επίσης, η κυβέρνηση είναι υπόλογη για τη διαμορφωμένη κατάσταση με τη συμφωνία των εφοπλιστών για το μοίρασμα γραμμών και δρομολογίων και στην περίοδο της πανδημίας, με την κρατική επιδότηση των 30.000 ευρώ ανά εκτελούμενο δρομολόγιο!».

Παράλληλα, η ΚΟ θέτει σειρά αιτημάτων, όπως:

  • Την άμεση ανάκληση αυτής της απόφασης και τη μείωση του ποσοστού πληρότητας των πλοίων στο κατώτατο όριο.
  • Τη δρομολόγηση περισσότερων και ασφαλών πλοίων με πλήρη κάλυψη των οργανικών θέσεων του πληρώματος, ώστε να καλυφθεί η ζήτηση και να τηρηθούν οι κανόνες προάσπισης της δημόσιας υγείας.
  • Ουσιαστικούς και καθημερινούς ελέγχους για την τήρηση πρωτοκόλλων στα πλοία από δημόσιες υπηρεσίες και όχι τυπικούς ελέγχους.
  • Δραστική μείωση της τιμής των εισιτηρίων στο 50%.
  • Άμεση και πλήρη στελέχωση της δημοσίας υγείας στα νησιά με βάσει τις σημερινές ανάγκες.

Ο Περισσός …παίρνει το όπλο του!