Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
Η «πόρτα» της Ακρόπολης σε μαθητές δημοσίου σχολείου που δεν είχαν ελληνικά ονόματα 

Η «πόρτα» που έριξε η Ακρόπολη σε μαθητές δημοσίου σχολείου που δεν είχαν ελληνικά ονόματα 

Ταυτοποίηση στοιχείων (ή μάλλον ελληνικότητας) και στην Ακρόπολη;

Όπως όλα συνομολογούν, το δόγμα «νόμος και τάξη» έχει επεκταθεί από τα αστυνομικά τμήματα και στους αρχαιολογικούς χώρους αφού μία νέα καταγγελία εκπαιδευτικών σχετικά με πρακτικές διάκρισης απέναντι σε μαθητές με μη ελληνικά ονόματα, βλέπει σήμερα το φως της δημοσιότητας.

Οι καθηγητές και η διεύθυνση του 2ου ΓΕΛ Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης Ελληνικού καταγγέλλουν πρακτική διάκρισης έναντι των μαθητών τους από μία ταμία και την υπεύθυνη των εκδοτηρίων του αρχαιολογικού χώρου της Ακρόπολης.

Σύμφωνα με την καταγγελία του σχολείου, το περιστατικό συνέβη στις 12 Νοεμβρίου, κατά την επίσκεψη του σχολείου στην Ακρόπολη. Ενώ είχε προηγηθεί συμφωνία με το αρχιφυλακείο και τα εκδοτήρια του αρχαιολογικού χώρου, κλείνοντας τη μέρα και το χρόνο της επίσκεψης και ζητώντας από το σχολείο μόνο μία λίστα με τα ονόματα των μαθητών και των συνοδών τους, όταν πήγαν στα εκδοτήρια ήρθαν αντιμέτωπη με την... κατάπληξη της ταμία, η οποία διερωτήθηκε «τι είδους ονόματα είναι αυτά» κατά την προβλεπόμενη διαδικασία παράδοσης της εγκεκριμένης λίστας των επισκεπτών.

Η ταμίας, αποδεικνύοντας τον επαγγελματισμό και την ευγένειά της, έδωσε προτεραιότητα σε άλλο σχολείο που διέθετε αποκλειστικά Έλληνες μαθητές και καθυστέρησε επί μιάμιση ώρα την είσοδο του διαπολιτισμικού σχολείου, μιλώντας με αρμόδιους στο τηλέφωνο, χωρίς να (θέλει να) βρίσκει λύση στο «πρόβλημα». 
Μάλιστα, αυτή η επίδειξη αγενούς συμπεριφοράς προς τους εκπροσώπους του σχολείου κατά τη διάρκεια της «πιστοποίησης», καταγγέλλεται.

Το πρόβλημα λύθηκε αποκλειστικά χάρη στην αποτελεσματική παρέμβαση της Εφορίας Αρχαιοτήτων, ωστόσο λόγω της καθυστέρησης ο χρόνος παραμονής των μαθητών στον αρχαιολογικό χώρο μειώθηκε σημαντικά.

Στην καταγγελία τους οι εκπαιδευτικοί τονίζουν ότι η σφραγίδα της ελληνικής δημοκρατίας που φέρει κάθε σχολείο της χώρας θέτει σε ισχύ τον ίδιο νόμο περί ελεύθερης εισόδου στους αρχαιολογικούς χώρους, ενώ σημειώνουν πως η λύση δεν αποδείχθηκε δύσκολη, γεγονός που υποδεικνύει την έλλειψη βούλησης από την πλευρά μερίδας υπαλλήλων της υπηρεσίας.
Πάντως ναι, προάγουμε πολιτισμό σε κάθε έκφανση της ελληνικής πραγματικότητας.

Ακολουθεί η καταγγελία:

Επιστολή διαμαρτυρίας
 

Επιστολή Διαμαρτυρίας