Στοπ από Αμερική
Μια από τις πλέον ανησυχητικές ειδήσεις των ημερών είναι η πρόθεση της ΕΕ να διακόψει την επικοινωνία με τη Βόρειο Αμερική, κυρίως με τις ΗΠΑ. Αν γίνει κάτι τέτοιο ένα σημαντικό κομμάτι του τουρισμού προς τα νησιά (ειδικά προς ακριβούς προορισμούς) θα «καταργηθεί» για φέτος. Τα νησιά ήδη νοιώθουν την πίεση της ύφεσης και αυτό αντανακλά και γενικότερα στην οικονομία.
Προηγούμενο άρθρο
Ο Μακρόν αμφισβητεί τον Σάρατζ
Επόμενο άρθρο
Αλλα βάσανα »
Σχετικά Άρθρα
"Αδειάζει" το κόμμα Καρυστιανού - Νέες αποχωρήσεις
25/06/2026 - 16:13
Παϊτέρης: Κάλεσε τη Λατινοπούλου για καφέ! Αν ανακαλέσει θα την ψηφίσουμε!
25/06/2026 - 13:45
Δείτε επίσης