Skip to content

Συγγνώμη

 Κι όμως, είναι πολύ απλό.

Αντί οι υπεύθυνοι των εταιρειών δημοσκοπήσεων και τα συστημικά Μέσα Ενημέρωσης, που τις φιλοξένησαν, να εφευρίσκουν απίθανες δικαιολογίες, θα ήταν πολύ πιο έντιμο να αναγνωρίσουν ευθαρσώς την αποτυχία τους και να ζητήσουν συγγνώμη.

Ετσι όμως ενισχύουν την πεποίθηση ότι δεν επρόκειτο απλώς για «μεθοδολογική αστοχία», αλλά για προσπάθεια χειραγώγησης των ψηφοφόρων, που απέτυχε παταγωδώς.

Αλήθεια, γιατί σταμάτησαν τη δημοσίευση μετρήσεων την τελευταία εβδομάδα, προ της κάλπης, από τη στιγμή που δεν υπάρχει κανένας χρονικός περιορισμός; Μήπως γιατί διαπίστωσαν την, ορατή δια γυμνού οφθαλμού, δυναμική του Νίκου Ανδρουλάκη; Προκαλεί δε εντύπωση, ότι το ίδιο πράττουν και τώρα, ενόψει του δεύτερου γύρου, με ένα πιο καθαρό τοπίο.

Μήπως γιατί αντιλαμβάνονται τη ματαιότητα του εγχειρήματος;

Προηγούμενο άρθρο
Επόμενο άρθρο »

Δείτε επίσης

Τελευταία Άρθρα

Τα πιο Δημοφιλή