Τετάρτη, 30 Απριλίου 2025

Μάσκες ΚΝ95 και FFP2: Στο μικροσκόπιο περισσότερα από 16 e-shops και καταστήματα για ανατιμήσεις – Πού κάνετε καταγγελίες

Η υποχρεωτική χρήση μάσκας υψηλής προστασίας σε σούπερ μάρκετ και ΜΜΜ αποτέλεσε για κάποιους αφορμή προκειμένου να κερδίσουν χρήματα. Ετσι από την ημέρα της ανακοίνωσης των νέων μέτρων παρατηρήθηκαν ανατιμήσεις στις μάσκες τύπου ΚΝ-95 και FFP2.

Οι έλεγχοι που έγιναν από τη Γενική Γραμματεία Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή του Υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων, ήδη εντόπισαν 16 e-shops και φυσικά καταστήματα που προχώρησαν σε υψηλά ποσοστά ανατιμήσεων σε ελάχιστο χρονικό διάστημα από την ανακοίνωση των νέων μέτρων που ισχύουν από την Παρασκευή 24/12/2021.

Αναλυτικά η ανακοίνωση έχει ως εξής:

«Η Γενική Γραμματεία Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή του Υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων ανακοινώνει στο καταναλωτικό κοινό και στις επιχειρήσεις ότι στο χρονικό διάστημα από 24/12/2021 έως και 27/12/2021 παρατηρήθηκαν, σε ορισμένες περιπτώσεις, σημαντικές ανατιμήσεις σε μέσα ατομικής προστασίας και προσωπικής υγιεινής, και κυρίως μάσκες προστασίας κατηγορίας FFP2 και Ν95.

Στο πλαίσιο αυτό εντοπίστηκαν περισσότερα από 16 e-shops και φυσικά καταστήματα που προχώρησαν σε υψηλά ποσοστά ανατιμήσεων σε ελάχιστο χρονικό διάστημα από την ανακοίνωση των νέων μέτρων που ισχύουν από την Παρασκευή 24/12/2021. Στα καταστήματα αυτά ήδη πραγματοποιείται έλεγχος από τη Διυπηρεσιακή Μονάδα Ελέγχου της Αγοράς (ΔΙ.Μ.Ε.Α.) και άλλες ελεγκτικές μονάδες, προκειμένου να τεκμηριωθεί η ενδεχόμενη άσκηση πρακτικών αισχροκέρδειας, σύμφωνα με όσα προβλέπονται από το άρθρο 58 του ν. 4818/2021.

Διαβάστε επίσης: Μάσκες ΚΝ-95, FFP2, N95: Γιατί προσφέρουν μεγαλύτερη προστασία (Βίντεο)

Στις επιχειρήσεις που αποδεικνύεται ότι αισχροκερδούν έναντι του καταναλωτικού κοινού, εκμεταλλευόμενες την ανάγκη των καταναλωτών να προστατευθούν από την περαιτέρω διασπορά του COVID-19, θα επιβληθούν πολύ υψηλά πρόστιμα που μπορούν να έχουν ύψος ως και 1.000.000 ευρώ.

Η Γενική Γραμματεία Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή επισημαίνει τη δυνατότητα των καταναλωτών να γνωστοποιούν περιστατικά αισχροκέρδειας μέσω της τηλεφωνικής γραμμής 1520 αλλά και στις ηλεκτρονικές διευθύνσεις gen-sec@gge.gr και dimea@mnec.gr».

Δείτε επίσης

Τελευταία Άρθρα

Τα πιο Δημοφιλή